Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Change of concept

Witam.

Zauważyłem, że ostatnio na blogu skupiłem się tylko na opisie tygodnia.Nie jest to tylko celem tego bloga.Celem jest także dzielenie się swoimi przemyśleniami na dany temat. W związku z Tym dzisiejszy post nie będzie opisem tygodnia(szczerze-Nie znudziło Wam się czytanie jak wygląda mój tydzień?), ale jak już wspominałem moją opinią na dany temat.



A tematem dzisiejszego posta są zbliżające się wakacje.

Już za ok. 2 tygodnie usłyszymy ostatni dzwonek przed dwoma miesiącami wolnego, na które tak długo oczekiwaliśmy.Ale, zanim, to nastąpi zaczyna się okres wyciągania, popraw i tym podobnych.Niestety, należę do osób wyciągających się na lepsze oceny.Wiem, powinienem wcześniej wziąć się za naukę, ale zawsze tak mam, że na początku roku zakładam sobie "A teraz to już cały czas się będę kuł", ale potem gdzieś ta chęć zanika. Mam nadzieję, że wy nie macie takich problemów.

Ale wróćmy na temat wakacji.A dokładniej do spędzania ich. Niektórzy spędzą je w ciepłych krajach, nad polskim morzem albo w górach, a jeszcze inni (tak jak w moim przypadku) większość wakacji spędzą pracując sezonowo. Nie powiem, że jest źle no, bo własna kasa lepiej się ją szanuje, ale jak się spędzi pierwszy dzień na np wiśniach, to zakwasy murowane.No, ale przecież nikt nie będzie pracował przez całe wakacje. Oczywiście, będzie trzeba jeszcze troszkę, tak tyci tyci czasu poświęcić na naukę. W końcu 4,8 samo się nie zrobi :D

Ale teraz na poważnie: Wakacje są wspaniałym czasem:słońce, znajomi, najbliżsi, plaża itd. Starajmy się na wakacjach nie zapominać o naszym, a także innych bezpieczeństwie. Szczególnie uważajcie nad wodą, no, chyba że bardzo lubicie jeździć na wózku i spędzić na, nim całe życie(a nikomu tego nie życzę). A, więc pamiętajcie: Bezpieczeństwo przede wszystkim.

To, by było na tyle. teraz dla was garstka zdjęć robionych w mojej miejscowości. Pa :)










PS: Mam do was pytanie. Co myślicie o połączeniu bloga z vlogiem który by był umieszczany na YouTubie ? Jesteście za czy przeciw? Odpowiedzcie w sondzie. Macie czas do 30 czerwca :)
< >

6 komentarzy: