Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Six months with Her

Witam.182 dni, 4368 minut, 262 080 sekund, a inaczej pół roku - tyle już jestem z Nią. Dużo zmieniło się w moim i zapewne w jej życiu, odkąd ze sobą jesteśmy. Ja spoważniałem można powiedzieć, że dorosłem psychicznie. Chociaż zdarzają mi się czasem odchyły od normy :D 

A teraz Jej opinia co zmieniło się u niej z życiu po tym jak mnie poznała: 
- Na pewno moje życie się zmieniło: nie śpię po nocach, bo wiszę na telefonie, jestem nieobecna dla świata w sobotę, zmieniłam się na podłożu psychicznym, dowiedziałam się, co to Minecraft, bliżej poznałam okolicę, którą i tak uważam za dziurę i zakochałam się w pewnym kolesiu, z którym męczę się już 6 miesięcy, ale chcę więcej <3 
 Nigdy nie spodziewałem się, że będę potrafił kogoś tak mocno kochać i, że ktoś będzie mnie tak mocno kochał, jak Ona. Ona jest kimś, komu mogę zaufać, z kim mogę podzielić się swoją tajemnicą bez obawy, że przekaże ją komuś innemu. Z kim mogę się powygłupiać bez obawy o to, że uzna mnie za osobę chorą psychicznie. Jest kimś, z kim mogę normalnie porozmawiać. Nigdy nie poznałem tak wspaniałej osoby, jak Ona.

Misie., kto ich nie miał? Każdy w dzieciństwie miał misie, którym nadawał imiona i nie mógł się z nimi rozstać.Niektórzy dorośli nadal interesują się misiami, kolekcjonują, a nawet wykonują je na szydełku.Jedną z takich osób jest Anna, Studentka z Warszawy, która, na co dzień wykonuje cudne misie, które potem przekazuje do hospicjum.Część jej prac, które można zobaczyć na jej blogu można nabyć na prototyp.pl Ale, jeżeli wolicie i bardzo lubicie Giveaway, to zapraszam na jej bloga, gdzie możecie zdobyć jednego z misiów wykonanych przez nią na szydełku.Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem Ja już się zgłosiłem. Teraz twoja kolej :D

U góry w zakładce "kontakt", a także po prawej stronie bloga znajdziecie linki do kontaktu ze mną. Możecie zadawać mi pytania, polubić moją stronę na Facebooku, a także skontaktować się ze mną za pomocą GG i poczty e-mail.
 



Przepraszam Was, że musieliście tak długo czekać na następnego posta. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że nic mi przez te kilka dni (niedziela, poniedziałek, wtorek) nie przychodziło do głowy. Następne posty będą pojawiały się już, tak jak powinny, czyli co niedzielę (no, chyba że znów mi nic do głowy nie będzie przychodziło :D )

PS: Pozdrawiam wszystkich z mojej klasy którzy czytają tego bloga.
< >

13 komentarzy:

  1. dmuchawce, latawce, wiatr... ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję oby tak dalej:)
    Ojej dziekuję za tak miłe słowa.
    A sprostowując - to u mnie na drugim zdjęciu jest królik :D a ja je robię na szydełku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej jeśli tak mówisz:) to spoko teraz już będę wiedziała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez przypadek trafiłam na Twój blog:) Ten post robi oszałamiające wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  7. OJ nie lubię jak ktoś mi tak jak Ty reklamę w komentarzu robi no to jes też : im-xenia.blogspot.com

    Ale ja wybaczam :))

    I serdecznie pozdrawiam i spodziewaj się MNIE ! Będę tu zaglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie - cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. ;-)

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdięcia !
    -------------
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://strawberry-muss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia robisz, fajnie piszesz .... Będę tu zaglądać :)
    Z fotografią to jest tak, jak z kobietą. Jest nie przewidywalna, ma swoje humory, ale daje tyle radości, że nie można bez niej żyć. A gdy już masz swoja miłość i swą fotografię, to jest pełnia szczęścia :)

    Jak zechcesz, to zajrzyj na Lens of Soul :)
    lensofsoul.blogspot.com
    facebook.com/LensofSoul

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe masz zdjęcia ; ]

    OdpowiedzUsuń