Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Temporary return to school

Witam.Pierwszy tydzień po feriach zleciał mi bardzo dobrze. Z racji tego że głupi to ma zawsze szczęście, miałem dodatkowe dwa dni wolnego - rekolekcje. Dużo przez ten czas nie zrobiłem a właściwie to nic.Podczas tych dwóch dni wolnego tylko w piątek nie siedziałem w domu. Odwiedziłem tego dnia babcię ale nie było wesoło bo jak wiecie jest post. Musiałem się pocieszyć ciastem, które babcia sama upiekła.

Sobota. Dzień wesoły bo nie trzeba iść do szkoły. Ale co z tego skoro musiałem wstać o 8.00 . Zapytacie się dlaczego? Ponieważ musiałem jechać do rodziny w pewnej sprawie. Pewnie się zdziwicie że pojechałem do rodziny a nie do dziewczyny ale was ponownie zaskoczę ponieważ jednak do niej poszedłem. Przyznam, nie jest zbyt ciepło na takie spacerki, ale czego się nie robi dla Niej. Razem z Nią "oglądaliśmy" film. Powiem Wam że bardzo ciekawe ciekawe napisy końcowe. Potem pojechałem z nią do jej dziadków.Pochodziliśmy po dworze, porobiliśmy zdjęcia, zmarzliśmy i wróciliśmy do domu. Ponownie wszedłem w spisek z jej bratem ciotecznym.Ogólnie był to bardzo ciekawy dzień.





< >

11 komentarzy:

  1. OOO jakie słodkie zdjęcia :)
    Szczęścia wam życzę:)
    A co do maskotek to można je nabyć, choć większośc oddawana jest do hospicjium.
    A cześc jest wystawiona na prototyp.pl ale jak długo się nie zsprzedają to dzieciaki je dostają:D.
    Ha i wyszło że się mega reklamuję :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bosz bosz usuń to zdj drugie ;/;/;/;/
    ;*******

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra jednak nie usuwaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. skad wiesz jaki jest moj tok myslenia? -.-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka zebranych mysli nie powie co mam w glowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia :)

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę cudowne zdjęcia, podziwiam.
    pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń