Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

20 followers to the April Fool

Witam. Z góry chciałbym uprzedzić że post jest pisany na szybko bez wcześniejszego przygotowania.

 Bardzo mnie zaskoczyło, gdy wchodząc wczoraj na bloga zobaczyłem, że mam 20 obserwatorów. Wielkie dzięki.. Martwiłem się, czy mój blog będzie miał, chociaż z 5 obserwatorów, a tu bum i jest nas 20. Co myślicie, aby z tej okazji zrobić konkurs? 

  1. kwietnia. dzień, w którym każdego wkręcamy, z każdego żartujemy i śmiejemy się widząc jego reakcje. Ja na Prima Aprilis postanowiłem wygenerować fałszywą stronę, na której było napisane, że wygrałem 144 mln $. Na taki chwyt złapało się pół mojego Facebooka co mnie bardzo zdziwiło, bo myślałem, że wszyscy się pokapują, że nie ma czegoś takiego jak oriet.pl :D A wy? Jak zażartowaliście z innych osób? 

  Sobota to, jak zwykle dzień spędzony u Niej . Był, to wspaniały dzień, ponieważ dużo wspominaliśmy, rozmawialiśmy o różnych sprawach Ogólnie sobota jak zwykle była bardzo udana.  

Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebooku.

 

< >

14 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia lecz mógłbyś je troszeczkę przerobić by zyskały na jakości ; )
    Polecam PhotoScape ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pole ładnie ujęte, aż czuję ten cudny zapach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to tak żartować ze znajomych :>?
    Ja tam nie dowcipkowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPISUJE SIE DO OBSERWATORÓW I LICZĘ NA TO SAMO ;D
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak zrobić zdjęcie brudnemu kranikowi z wodą ;D
    btw, kochanie, nie "observers", a : "followers" ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz świetne zdjęcia, dziewczyny to czytają bo jesteś facetem ^^ Czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz rewelacyjne zdjęcia!!!! Zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie fociszcze bardzo przyjemne.
    zaczyna się wiosna, robale się budzą do życia, a ja często spędzam czas w trawie z aparatem i kamerą :) .... Trzeba poglądać :)
    Co do fejsa to musisz zrobić jakąś kampanię reklamową itp. Pomyśl nad marketingiem, żeby zachęcić czytelnika do suba na Fb.
    Trzymaj się chłopie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmniejsz iso tak od 64-200 musisz poćwiczyć i będzie super , ponieważ są szumy chociaż czasem jest to fajne w starych budynkach czy ludziach. Robiąc zdjęcia makro polecam jednak zmniejszyć:) A jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń