Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Past events

Witam
W dzisiejszym poście chciałbym w wielkim skrócie podać Wam najważniejsze wydarzenia z okresu gdy nie pisałem żadnego posta.
Wszyscy wiemy, że jeździłem do Niej w soboty. Zaskoczę Was, ponieważ były tygodnie, kiedy przyjeżdżałem nie tylko w sobotę, ale także np. w poniedziałki i piątki.Zdarzyło się nam też parę kłótni, ale było minęło i już nie wróci.
Po drugie Ona miała urodziny.Otrzymała ode mnie w prezencie książkę pt" Igrzyska Śmierci.
Po trzecie i chyba już ostatnie co wydarzyło się w tygodniach, gdy nie opisywałem nic było wygranie konkursu fotograficznego, o którym Wam mówiłem pt "Ziemia w obiektywie". W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim, którzy mnie wspierali, a w szczególności Jej, która bardzo, ale to baaardzo mi pomogła. Dziękuję Ci, za to :*

Ok. To, by było na tyle. Już niedługo post z opisem minionego tygodnia. Niedługo ukaże się także wywiad z moją koleżanką Natalią, która pisze opowiadania.
Pa
PS:Niestety nie mogę wstawić zdjęć, które dałem na ten konkurs, ponieważ prawa autorskie przeszły na szkołę, dlatego umieszczam zaległe zdjęcia :)

Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebooku.

 





< >

8 komentarzy:

  1. widać że w chorobie to pisałeś :D oj, krysiu :* hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Widać Ty tez zalatany jesteś i narobiłeś zaległości :)
    Hmmm... Ciekawi mnie fakt ów praw autorskich. Zrzekłeś się ich? Cz tylko udostępniłeś szkole, dla celów publikacji i wykorzystywania itp.
    W sumie do własnych prac zawsze masz, chyba że się całkowicie zrzekniesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. To się działo :)
    !!
    Niestety puki co konkursyków brak ^^
    nie mam czasu.... studia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny krasnal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie krasnal, hihi :) pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń