Popular Posts

Obserwatorzy

Licznik odwiedzin bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Weekly kaleidoscope of emotions

Witam. Miniony tydzień był pełen emocji. Od złości przez smutek aż do radości. Ale nie ma o czym tu się rozpisywać, było minęło :)

W mojej szkole odbywa się konkurs fotograficzny pod nazwą " Ziemia w obiektywie". Na zdjęciach zgłoszonych do konkursu trzeba pokazać piękno i/lub brzydotę ziemi. Oczywiście, zgłosiłem się do tego konkursu.



Zapraszam też do polubienia mojej strony na facebooku.
< >

17 komentarzy:

  1. śrubka rządzi ;] i nie ma to jak komercha na koniec posta ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżyc dla mnie jest najlepszy.
    Jak mocno trzymałam kciuki za Jensona Buttona - ale niestety - PECH!
    Taka mam nadzieję że Robert w przyszłym sezonie wróci - tęsknei za nim:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie zdjęcie jest świetne. ;)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Fakt, czasami tak łatwo kogoś zranić... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecie księżyca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę okrutna i napiszę właśnie tu :) proszę nie reklamuj się u mnie, jeśli chesz to poprostu komentu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, chciałabym mieć takie zdolności artystyczne, plastyczne i takie oko..;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia :D

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, ale jeszcze dużo musisz się nauczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis :)
    Wiesz... co do zdjęć na konkurs. Raczej nie kieruj się wyborem czytelników, a swoim.
    Prace są Twoje, to Twoja dusza i Twój przekaz.... Daj to, co uważasz za słuszne.
    Ważne, by zawsze wyrażać siebie :)
    PS. Opinie innych oczywiście brać pod uwagę ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zdjęcia ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie 1, 2 i ostatnie^

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórcze dość nie powiem, że nie :D
    Czekam na więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń